Reklama w turystyce

Przyszło lato i zastanawiasz się jak skutecznie wypromować swój obiekt turystyczny, tak aby trafiło do Ciebie jak najwięcej gości? Przedstawiamy Ci kilka możliwych propozycji:

1. Kampania Linków sponsorowanych
Jest jedną z najszybszych form reklamy, niestety jest również dość kosztowna, ponosi się koszty za każde kliknięcie w reklamę naszego ośrodka. Niestety bardzo często mamy do czynienia z nieuczciwą konkurencją, która również klika w naszą reklamę, co naraża nas na niepotrzebne koszty.

2. Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie warto rozpocząć przed sezonem ponieważ, na jego wyniki będziemy musieli poczekać nawet kilka miesięcy. Zaletą tego rozwiązania jest to, ze ponosimy stałe koszty bez względu na to ile będziemy mieli odwiedzin naszej strony, wiec po zaplanowaniu budżetu nic nas dodatkowo nie zaskoczy. Jeżeli będziemy chcieli powierzyć pozycjonowanie sprawdzonej firmie, warto zapoznać się z tą ofertą – pozycjonowanie kraków.

3. Reklama w radio
Kierowcy bardzo często podczas podróży słuchają radia i często zwracają uwagę na treści reklamowe, które są tam udostępniane. Tak więc jedną z proponowanych form reklamy jest reklama radiowa, dodatkowo jej koszty są niższe niż reklamy w telewizji. Szczegółowe wytyczne dotyczące reklamy w radio i telewizji znaleźć można tutaj – www.paiz.gov.pl/prawo/reklama#13f.

Więcej cennych informacji na temat marketingu w internecie można znaleźć na tych stronach:

www.web.gov.pl/aktualnosci/593_2322.html,

www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/3570a391605a8575fa475bad543eb2fd.pdf.